Zwroty i reklamacje

Jak zwrócić towar?
Od momentu otrzymania przesyłki masz 14 dni na zwrot towaru. Przyjmujemy jedynie nieużywane produkty. Możesz je przymierzyć jak w sklepie, ale uważaj, aby nie usunąć metek, ani nie ubrudzić ubrań. W przypadku zwrotów obuwia podeszwa musi być czysta i nie może nosić śladów użytkowania. Koszt zwrotu towaru pokrywa klient.


INFORMUJEMY, ŻE NIE PRZYJMUJEMY ŻADNYCH PRZESYŁEK ODSYŁANYCH DO SKLEPU ZA POBRANIEM ORAZ DO PACZKOMATÓW.

1. Pobierz dokument zwrotu towaru wypełnij: FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

2. Spakuj dokument wraz z oryginalnie zapakowanym produktem i dowodem zakupu (paragonem).

3. Wyślij na adres: DAILY TREND Sp. z o.o., ul.Rejtana 25/35, 42-200 Częstochowa.

4. Po otrzymaniu zwróconego towaru niezwłocznie przelejemy pieniądze na podane w formularzu konto.

*Prosimy o dokładne wypełnienie formularza. Bardzo ważne są dla nas powody zwrotów/wymian.
Dzięki takim informacjom będziemy bliżej klienta a nasza oferta w znacznym stopniu atrakcyjniejsza.

Jak wymienić towar?

W naszym sklepie wymiana towaru polega na dokonaniu zwrotu dokonanego zakupu. Jeśli zamówiłeś produkt i okazał się np. za mały i jesteś zainteresowany zamówieniem większego rozmiaru, skorzystaj z procedury zwrotu (patrz. jak zwrócić towar), wypełniając poniżej zamieszczony formularz PROTOKÓŁ REKLAMACJI TOWARU.Niezbędne jest dostarczenie dowodu zakupu (paragonu).

Jak zgłosić reklamacje?

Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoja reklamacje, prosimy o:
1. Wypełnienie formularza: PROTOKÓŁ REKLAMACJI TOWARU
2. Spakuj dokument wraz z oryginalnie zapakowanym produktem i dowodem zakupu (paragonem).
3. Wyślij na adres: DAILY TREND Sp. z. o.o., ul.Rejtana 25/35, 42-200 Częstochowa.
INFORMUJEMY, ŻE NIE PRZYJMUJEMY ŻADNYCH PRZESYŁEK ODSYŁANYCH DO SKLEPU ZA POBRANIEM ORAZ DO PACZKOMATÓW.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

Jakie produkty nie podlegają reklamacji?

Uszkodzenia mechaniczne (otarcie, rozerwanie, naderwanie bądź zadrapanie, oderwanie ozdób, zamka, gumy itp.), oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji. Przebarwienia odzieży.


Compare